Geschoold in de dagbladjournalistiek weet Bas Poell precies hoe de media te werk gaan. Hoe ze zijn te prikkelen, maar ook wanneer ze afhaken. Dat laatste is natuurlijk het laatste wat je wilt. Je vindt je boodschap belangrijk en wilt die maar al te graag voor het voetlicht brengen.
Het omgekeerde kan natuurlijk ook. Je wilt geen media-aandacht maar de journalisten staan voor je deur. Imagoschade dreigt. Wat moet je vertellen en op welke manier? Tijdens een crisis is het prettig als een buitenstaander in een snel tempo de feiten voor je op een rij zet. Zodat jij duidelijkheid hebt. Daarna kun je naar buiten treden met een strategie. En vertrouwen.
Bas Tekst & Communicatie helpt je bij dit alles. Hoe? Je kunt je persberichten snel en vakkundig door hem laten opstellen. Dat scheelt je kostbare tijd en verhoogt je kansen op publiciteit aanzienlijk. Daarnaast geeft Bas advies over hoe je het beste met de media kunt omgaan. In tijden dat het je voor de wind gaat, maar ook in crisissituaties.